identyfikacja wizualna
Czym jest identyfikacja wizualna
Wizerunek graficzny firmy jest integralna częścią obrazu firmy wpływającym na jej tożsamość i postrzeganie przez odbiorców i kontrahentów. Identyfikacja wizualna decyduje o wartości rynkowej firmy i produktu, a umiejętne zarządzanie nią stanowi podstawę w zaistnieniu i odniesieniu sukcesu na rynku. O tym, jak będzie postrzegana Twoja firma przez odbiorców i kontrahentów w dużej mierze decyduje system identyfikacji wizualnej. Czym wiec jest i dlaczego jest tak istotna w kreowaniu wizerunku firmy na rynku? Pod pojęciem identyfikacji wizualnej firmy określamy ogól symboli i zachowań stosowanych w firmie, których celem jest spójna identyfikacja i wyróżnienie marki na rynku. Ludzie są w większości wzrokowcami dlatego to, co widza niejednokrotnie ma większy wpływ na odbiór i postrzeganie firmy/produktu niż to, co może przekazać nawet najlepszy przedstawiciel handlowy.
Jednolity system identyfikacji wizualnej w oparciu o elementy charakteryzujące takie jak: logotyp, kolorystyka i typografia kreuje styl, z którym będzie utożsamiana firma lub produkt. Wzbudza zaufanie wśród odbiorców i kontrahentów co bezpośrednio przekłada się na kształtowanie marki na rynku. Do podstawowych celów identyfikacji wizualnej zaliczamy: wywołanie zainteresowania, przyciąganie uwagi, odróżnienie od konkurencji, oryginalność oraz przyciągnięcie klientów. Identyfikacja wizualna powinna być przeprowadzona w sposób przemyślany, odpowiadać specyfice firmy, cechować się oryginalnością, przyciągać uwagę, kształtować i utrwalać pozytywne wrażenie.
Projektowanie i realizacja
Oferujemy Państwu kompleksową reazliację identyfikacji wizualnej oraz projektowania jej poszczególnych elementów wraz z późniejszym wydrukiem i realizacją. Zainteresowanych podjęciem współpracy zapraszam do kontaktu i bezpłatnej wyceny projektu.