logo firmowe

Profesjonalne projektowanie logo i logotypów

Oferujemy Państwu kompleksową usługę projektowania profesjonalnych logo i logotypów, a także pełnej identyfikacji wizualnej firm. W naszej pracy bazujemy na wieloletnim doświadczeniu oraz rozpoznaniu Państwa potrzeb. Każdego klienta i zlecenie traktujemy indywidualnie, dzięki temu nasze projekty są zawsze unikalne, nie ograniczamy się do schematów. Jesteśmy otwarci na wszelkiego rodzaju sugestie dzięki którym możemy wprowadzać poprawki w celu uzyskania jak najlepszego efektu końcowego, który zadowoli Państwa oczekiwania. Nie posiadamy żadnych limitów poprawek, pracujemy nad projektem do momentu uzyskania oczekiwanego efektu końcowego zgodnie z Państwa wytycznymi. Zawsze oferujemy przygotowanie wstępnego projektu demo, a po jego akceptacji przystępujemy do jego realizacji. Za nasze usługi wystawiamy Fakturę VAT oraz oferujemy przekazanie praw autorskich.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty projektowania logo pod tym linkiem.

Firma bez logo jak człowiek bez twarzy

Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy? Zdecydowanie tak. To właśnie logo firmy jest pierwszym elementem, który zauważa klient i z którym kojarzy firmę, produkt, osobę lub akcje. Logo jest najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej. Warto więc zadbać o jego profesjonalny i dobrze przemyślany projekt.

Logo stanowi podstawę całej identyfikacji wizualnej, symbolizuje wszystko czym jest firma/produkt obecnie, a także czym będzie w przyszłości. Umożliwia komunikacje pomiędzy firma, a klientem, to właśnie logo mówi jaka jesteśmy firma i jakie wartości nas cechują. Logotyp stanowi fundament dla dalszego procesu identyfikacji wizualnej, to na jego podstawie tworzy sie pozostałe elementy jak: wizytówki, papier firmowy , druki , foldery, szyldy i inne nośniki reklamy.

Czym jest identyfikacja wizualna

Wizerunek graficzny firmy jest integralna częścią obrazu firmy wpływającym na jej tożsamość i postrzeganie przez odbiorców i kontrahentów. Identyfikacja wizualna decyduje o wartości rynkowej firmy i produktu, a umiejętne zarządzanie nią stanowi podstawę w zaistnieniu i odniesieniu sukcesu na rynku. O tym, jak będzie postrzegana Twoja firma przez odbiorców i kontrahentów w dużej mierze decyduje system identyfikacji wizualnej. Czym wiec jest i dlaczego jest tak istotna w kreowaniu wizerunku firmy na rynku? Pod pojęciem identyfikacji wizualnej firmy określamy ogól symboli i zachowań stosowanych w firmie, których celem jest spójna identyfikacja i wyróżnienie marki na rynku. Ludzie są w większości wzrokowcami dlatego to, co widza niejednokrotnie ma większy wpływ na odbiór i postrzeganie firmy/produktu niż to, co może przekazać nawet najlepszy przedstawiciel handlowy.

Jednolity system identyfikacji wizualnej w oparciu o elementy charakteryzujące takie jak: logotyp, kolorystyka i typografia kreuje styl, z którym będzie utożsamiana firma lub produkt. Wzbudza zaufanie wśród odbiorców i kontrahentów co bezpośrednio przekłada się na kształtowanie marki na rynku. Do podstawowych celów identyfikacji wizualnej zaliczamy: wywołanie zainteresowania, przyciąganie uwagi, odróżnienie od konkurencji, oryginalność oraz przyciągnięcie klientów. Identyfikacja wizualna powinna być przeprowadzona w sposób przemyślany, odpowiadać specyfice firmy, cechować się oryginalnością, przyciągać uwagę, kształtować i utrwalać pozytywne wrażenie.


Wydawnictwo Strefa Kursów