Home Page

Corporate Identity

Wizerunek graficzny firmy jest integralną częścią obrazu firmy wpływającym na jej tożsamość i postrzeganie przez odbiorców i kontrahentów. Identyfikacja wizualna decyduje o wartości rynkowej firmy i produktu, a umiejętne zarządzanie nią stanowi podstawę w zaistnieniu i odniesieniu sukcesu na rynku. O tym, jak będzie postrzegana Twoja firma przez odbiorców i kontrahentów w dużej mierze decyduje system identyfikacji wizualnej. Czym więc jest i dlaczego jest tak istotna w kreowaniu wizerunku firmy na rynku? Pod pojęciem identyfikacji wizualnej firmy określamy ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie, których celem jest spójna identyfikacja i wyróżnienie marki na rynku. Ludzie są w większości wzrokowcami dlatego to, co widzą niejednokrotnie ma większy wpływ na odbiór i postrzeganie firmy/produktu niż to, co może przekazać nawet najlepszy przedstawiciel handlowy.

 

[…]

Promotion on The Web

Dynamiczny rozwój Internetu i jego masowy zasięg sprawił, że stał się on idealnym narzędziem reklamy i promocji. W dobie coraz to większej informatyzacji Świata i społeczeństwa możliwości jakie oferuje nam Internet są ogromne, a umiejętnego jego wykorzystanie powinno stanowić istotną pozycję w działalności marketingowej każdego nowoczesnego i myślącego o sukcesie przedsiębiorstwa, zarówno dla istniejących na rynku od wielu lat jak i dla tych którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w działalności gospodarczej. Samo posiadanie strony internetowej nie gwarantuje nam sukcesu, prawdziwą sztuką jest jej promocja poprzez skuteczne wykorzystanie elementów marketingu internetowego, a w szczególności pozycjonowania SEO.

 

[…]